Call center állásajánlatunk |
Állásajánlat! Szociogramm Nonprofit Kft. 2014-ben továbbfejlesztette szolgáltatásait, elindított piaci partnerei számára Call Center Szolgáltató Központját. Jól sikerült piacnyitásnak és a mostani arculatválásának köszönhetően bővíti munkaerő-állományát. A megrendelőkkel vásárlói tájékoztatásban, ügyfélkörüknek bővítésében, elégedettségmérésben, piackutatásban, marketingakcióiknak támogatásában működik együtt a cég. Ebbe a csapatba keresünk 6 fő Call Centerben dolgozó alkalmazottakat. JELENTKEZÉS: 2015. március 13-ig, az ugyfelszolgalat@ekarrier.hu e-mail címre önéletrajz megküldésével. További információ: www.szociogramm.hu Call Center szolgáltatási: - Álláskeresők és munkáltatók egymásra találásának segítése - Elektronikus állásinterjúk megszervezése - Különböző munkaerő-piaci szolgáltatások ajánlása - Piaci alapon: telemarketing, telefonos kutatás, ügyfélszolgálat, bejövő értékesítés, bér call center Call Centeres munkatársunk konkrét feladatai: - call/contact center rendszert használ - hidegenhívást kezdeményez - kapcsolatot létesít az ügyféllel - adatbeviteli feladatot végez - piackutatás, elégedettségmérés, vásárlói tájékoztatás - ügyintéz, szolgáltatást végez - panaszt, reklamációt kezel - termékeket és szolgáltatásokat értékesít - ügyfélkapcsolatokat aktivizál - ügyvitel-technikai eszközöket, berendezéseket használ - iratokat, dokumentumokat kezel - adatkezeléssel, feldolgozással kapcsolatos feladatokat végez Ehhez kapcsolódó munkakör elemezést csatolt dokumentumunkban olvashatod. Amit kínálunk: - Kiegészítő munkaerő-piaci szolgáltatások (fejlesztő tréningek) - Hatékonyságot támogató képzések, tréningek - Család-barát munkakörnyezetet - 8 órás foglalkoztatást több fő számára - bérezés: fix + jutalék - Munkavégzés helye: Debrecen Elvárásaink: - Min. érettségi vizsga - 10 ujjas vakírás - Gyors reakció készség-, kommunikációs-, empatikus készség - Pszichés megterheléseket elviselése - Előny az idegen nyelvtudás Kiválasztási folyamatunk: Figyelem! Mindenki, aki hozzánk önéletrajzot küld be, a e-KARRIER Szolgáltató Központ adatbázisába kerül. Ez egy álláskeresést támogató rendszer és aki a call centeres foglalkoztatásba nem nyer felvételt, további lehetőséget biztosítunk egyéb munkaerő-piaci szolgáltatásokra (pl: álláskeresés segítése).
Call center munkakör elemzés letölthető innen. |