Call center állásajánlatunk


Állásajánlat!

Szociogramm Nonprofit Kft. 2014-ben továbbfejlesztette szolgáltatásait, elindított piaci partnerei számára Call Center Szolgáltató Központját. Jól sikerült piacnyitásnak és a mostani arculatválásának köszönhetően bővíti munkaerő-állományát. A megrendelőkkel vásárlói tájékoztatásban, ügyfélkörüknek bővítésében, elégedettségmérésben, piackutatásban, marketingakcióiknak támogatásában működik együtt a cég.

 Ebbe a csapatba keresünk 6 fő Call Centerben dolgozó alkalmazottakat.

JELENTKEZÉS: 2015. március 13-ig, az ugyfelszolgalat@ekarrier.hu e-mail címre önéletrajz megküldésével.

További információ: www.szociogramm.hu

Call Center szolgáltatási:

-          Álláskeresők és munkáltatók egymásra találásának segítése

-          Elektronikus állásinterjúk megszervezése

-          Különböző munkaerő-piaci szolgáltatások ajánlása

-         Piaci alapon: telemarketing, telefonos kutatás, ügyfélszolgálat, bejövő értékesítés, bér call center

Call Centeres munkatársunk konkrét feladatai:

-          call/contact center rendszert használ

-          hidegenhívást kezdeményez

-          kapcsolatot létesít az ügyféllel

-          adatbeviteli feladatot végez

-          piackutatás, elégedettségmérés, vásárlói tájékoztatás

-          ügyintéz, szolgáltatást végez

-          panaszt, reklamációt kezel

-          termékeket és szolgáltatásokat értékesít

-          ügyfélkapcsolatokat aktivizál

-          ügyvitel-technikai eszközöket, berendezéseket használ

-          iratokat, dokumentumokat kezel

-          adatkezeléssel, feldolgozással kapcsolatos feladatokat végez

Ehhez kapcsolódó munkakör elemezést csatolt dokumentumunkban olvashatod.

Amit kínálunk:

-          Kiegészítő munkaerő-piaci szolgáltatások (fejlesztő tréningek)

-          Hatékonyságot támogató képzések, tréningek

-          Család-barát munkakörnyezetet

-          8 órás foglalkoztatást több fő számára

-          bérezés: fix + jutalék

-          Munkavégzés helye: Debrecen

Elvárásaink:

-          Min. érettségi vizsga

-          10 ujjas vakírás

-          Gyors reakció készség-, kommunikációs-, empatikus készség

-          Pszichés megterheléseket elviselése

-          Előny az idegen nyelvtudás

Kiválasztási folyamatunk:

  • 2015. március 9-tól a beérkezett önéletrajzok átvizsgálása a megadott elvárási szempontok alapján
  • 2015. március 16 és március 31 között csoportos kulcskompetencia fejlesztő foglalkozások megtartása
  • 2015. március 18 és április 8 között egyéni felvételi elbeszélgetés
  • 2015. április 8 és 30 között kiválasztásról döntés és értesítés
  • Az időpontok jelentkezők számának függvényében módosulhat
  • Figyelem!

    Mindenki, aki hozzánk önéletrajzot küld be, a e-KARRIER Szolgáltató Központ adatbázisába kerül. Ez egy álláskeresést támogató rendszer és aki a call centeres foglalkoztatásba nem nyer felvételt, további lehetőséget biztosítunk egyéb munkaerő-piaci szolgáltatásokra (pl: álláskeresés segítése).

    Call center munkakör elemzés letölthető innen.
     



    VISSZA